Colosseum

Jag hittade en jättefin gammal uppslagsbok på second hand: Lille jätten - uppslagsbok för skolungdom, repititionskurs för vuxna, vägledning för studiecirklar

Här har jag använt en sida om arkitekturhistoria som passade bra till layouten om Colosseum.


Blomman har jag gjort av mullbärspapper och glimmermist.
Jag har också med inträdesbiljetten till Colosseum.



Även här har jag med en liten papperbit från boken. Jag har rivit ut en del om Roms historia från tiden då  Colosseums uppfördes. Och en bit av kartan som vi använde på resan.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 01:11:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0