Gammalt och nytt

På Svensk Scrapbooking har jag hoppat på en utmaning där man ska testa 10 nya grejer den närmaste månaden.
Jag har listat 10 olika produkter/tekniker/projekt. Det är både nya saker och gammalt som ligger och skräpar som jag vill göra.

Här är min lista:
1. Använda alla mina fyra foamstampsalfabet - DELVIS KLART
2. Distressruta - KLART
3. Crackle paint  - KLART
4. Dekorera utsidan på album - KLART
5. Pimpa mina diesalbum
6. Altra äggkartong
7. Öljetter
8. Tapet
9. Mullbärspapper
10. Torrchalks

Jag har ett flertal American Crafts D-ring album. Tanken är ju att man ska dekorera utsidan men mina har stått odekorerade länge. Så nu har jag fixat ett av dem i alla fall. Ett av mina foamstampsalfabet blev använt till detta projektet.




Distressruta-tekniken har jag aldrig gjort tidigare. Här har jag använt färgen Old Paper plus lite guldglitter




Och till denna ruta har jag använt Peeled Paint och gul glimmermist.



Kommentarer
Postat av: Emma

Fina!

2011-04-09 @ 18:45:32
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Millan

Vilka roliga projekt! Och snygga saker har du fått ihop!

2011-04-09 @ 19:26:26
URL: http://www.millan.dk
Postat av: Va roligt med en sådan utmaning, jag tror jag också skall hoppa på det tåget. Skall tänka ut 10 grejer.

2011-04-10 @ 09:19:06
Postat av: Mitt Pyssel Å Hem

Va roligt med en sådan utmaning, jag tror jag också skall hoppa på det tåget. Skall tänka lite och se om jag fullföljer uppdraget.

Trevlig söndag.

/Carina



Sorry att det blev två inlägg, jag råkade trycka på enter:-)

2011-04-10 @ 09:21:54
URL: http://mittpysselahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0