Rapport från mässan/träffen - del 1

I helgen var det dags för den fjärde Svensk Scrapbooking-mässan/träffen på Karolinen här i Karlstad.

Som vanligt skulle man göra en namnskylt innan. Jag pysslade ihop en förra veckan som jag var riktigt, riktigt nöjd med. Men sedan när jag läste lite mer noggrannt så visade det sig att utmaningen var att den skulle vara RUND. Så jag fick göra om min skylt lite grann. Och blev förstås inte lika nöjd med denna.

Både det svarta, blå och gröna pappret på skylten är gjort med samma teknik. Jag har använt mina Starburst Sprayer och plastfolie. Tekniken hittas i detta youtube-klipp.



Ropade in små reservdelar till klockor på Tradera.


Återkommer med bilder på det jag pysslade på själva mässan och allt som jag shoppade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0