Rapport från mässan/träffen - del 3

På inköpslistan stod tre saker: gluedots, cirkelpunch, och TH-linjal.
Det blev lite mer kan man säga...

Stora masker, glossy accent, stämpelrengöring, chalks, blommor, TH-die Tiny tabs and tags.


Distresser, bara tre mönsterpapper faktiskt, ink blending foam, stort akrylblock, linjal.


Alfabetstickers, kantstans, Magnolia-die, rosband


Lite stämplar från TH Psychedelic Grunge, Ultimate Grunge, Love Struck.
Och en Lilla Anna-stämpel var jag ju bara tvungen att ha, plus bling.


Presentsnören och julknappar.


Thickers, fler alfabetstickers och embossingfoldrar.


Och inget mer.


Jo, just det en cirkelpunch också, den stod ju faktiskt på inköpslistan. Gluedots var jag så korkad att jag bara köpte en förpackning av. De gjorde jag ju nästan åt under helgen.

Kommentarer
Postat av: Maiden

Wow så mycket skoj!!! :-)

2011-10-05 @ 21:17:19
URL: http://maidens.nu
Postat av: Tesa

Mycket godis där du Anna. TH Psychedelic Grunge var jag också ute efter men hittade dom tyvärr inte.

Men jag shoppade mig lycklig ändå;)



Kram Tesa

2011-10-05 @ 23:24:07
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0