Bränner pengar

Snart fyller jag år och jag har köpt en födelsedagspresent åt mig själv, en Big Shot.
Wohoo! Inhandlades på Pema.


Köpte också två dies (den tredje jag köpte var slut), två embossingfoldrar och ett par distressdynor.
Ticketstripen måste jag ha långa plattor för att kunna använda. Det har jag också köpt, men från ett annat ställe. Den leveransen har jag inte fått än.



Sen har jag även handlat ifrån Lindy´s Stamp Gang. Sprayer som är väldigt mycket billigare än Glimmer Mist.
Dessutom var det 20% rabatt den dagen då jag handlade. Men det gick ju på jämt ut eftersom grejerna hamnade i tullen...
Jag köpte tre 5-pack med Starbust Sprays. Sprayfärger med färg och glimmer.

En 5-pack med Moon Shadow Mist. Sprayfärger som beskrivs som vintage-aktiga. Mer metallfärgade, skulle jag säga. Och två Glitz Spritz. Sprayer bara med bara glimmer och ingen färg.
Köpte dessutom jag ett guldglittrig emossingpulver och nåt som kallas Fusible Webbings.
Återkommer om den senare produkten när jag testat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0