Kors i taket!

Jag har pärlpysslat. Det har jag inte gjort sen... jag minns inte när det var.
Det har inte blivit så avancerade saker. Utan jag har mest klippt sönder smycken som jag inte använder och återanvänt grejer som jag gillar.

Det här är det enda helt nya som jag gjort. En kedja med ett hänge.


De här två hängena har tidigare suttit på korta halsband, något som jag inte alls använder.
Så jag köpte kedjor och lät de bli till långa halsband istället.
 

Det här hänget gjorde jag i somras när vi hade träff med Scrapbooking Karlstad. Men först nu har jag köpt en passande kedja så att det går att använda. Framsida med mönsterpapper, stämplat och en rubon. Baksida med mönsterpapper och transparency.
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefina!!!!

2011-09-02 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0