w0ho0o!

Jag har i dagarna börjat övningsköra igen (det var sju år sedan som jag satt bakom en ratt sist).
 
Jag har klippt och klistrat ifrån olika tidningar. Bilen kommer från en annons, den var vit men det tyckte jag var tråkigt. Händerna med blomman kommer från en annons för medel mot vaginal torrhet :)
Jag har färglagt med neocolor.
 
Först klistrade jag fast en orangutang uppe i hörnet. Men sen så skulle jag rita dit mitt eget lockiga hår på den och glasögon. Det blev total katastrof, så jag fick riva loss den och ersätta med ett moln.
 
Jag började med mönsterpapper (som inte alls syns), gesso, distress stains som jag sprayade med vatten.
lite akrylfärg och neocolor på några ställen. 
 
Blommor från tidningar, rubons och doodeling.
 
Bonus! Kolla in den lilla dinosaurien som bildades av stains och sprayat vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0