Inte bröllopspyssel

Veckan innan bröllopet var jag på pysselträff. Det blev en del pysslat till bröllopet, med lite annat också.
Jag hade fått en kortbeställning från en kollega på ett välkommen till världen-kort i beige och brunt så det passade jag på att göra.
 
Detalj på framsidan.
 
Detalj inuti kortet.
 
Ett grattiskort blev det också.
 
Och en LO.
 
 
Förra veckan var det student och då fick jag en beställning på ett kort till en kille som gått ut fordonsprogrammet. En enda bilstämpel har jag i min ägo.
Tvivlar att han har fått lära sig om sådana här bilar på utbildningen dock...

Kommentarer
Postat av: Pysselfröken

Men så mycket snyggt du har gjort! Jag gillar din stil. Det översta kortet blir min favorit. Ha en fin helg!

2012-06-30 @ 22:18:08
URL: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0