Shoppat och vunnet

Det var inte bara träff i helgen utan mäsa också. Jag hade en lite högre budget i år. KUL!
 
Schabloner, stämpeldynor, brayer och neocolor-kritor.
 
Distresser, glimmer glam, dylusions och rubons.
 
Julpapper, trädekorationern, datumstämpel, blommor, filt-snöflingor, gröna blad, stickles, washitejp, journaling cards och chippboard-snöflingor.
 
Skärmaskin, stämplar, embossing dabber, distress stains och pitt-pennor.
 
Sen hade jag turen att vinna en del också.
 
Från Scrapidoo.
 
 
Och från Kias butik.

Kommentarer
Postat av: agnelia

Åååååh så mycket härlig shopping! Fann mycket jag gillade där och lite som jag själv redan har. :)

2012-11-01 @ 08:44:37
URL: http://agneliaspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0