I chock!!!!

Igår var jag på stickcafé på Garnboden här i Karlstad. Det var första gången som jag var på det men nog inte sista. Min man och jag hann bara ses som hastigast i dörren innan jagskulle iväg. Men han hade med sig ett paket till mig. En STICKPROJEKTSVÄSKA!!!!!! Jag slet upp paketet och satt och plockade i grejer i den på bussen på väg till caféet.
Jag hittade denna väska för någon vecka sedan. Den är från företaget Tom Bihn och utvecklad i samarbete med Knitty.com. För att jag inte skulle glömma bort den till i höst när jag har födelsedag så skapade jag en önskelista på hemsidan och tipsade min man via mail. Men så fick jag den nu, i snällpresent!
 
En sådan här yarn stuff sack kommer med väskan. Sen kan en köpa till fler.
 
Garnet kan löpa genom öglan.
 
Jag tyckte att den fungerade jättebra att ha på golvet när jag stickade. Både på caféet och på bussen.
Själva väskan var inte hutlöst dyr men med tillbehör, frakt från USA och dessutom tull som vi tyvärr åkte på så blev det väldigt dyrt. Tur att jag hade varit så snäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0