Fler utmärkelser

image654

har jag fått av godingarna
Marja och Tesa

Sen vill Maria veta sju sanningar om mig. Jag skrev sju sanningar i detta inlägg.
Men här kommer sju till då

- Varje år har jag en spykvot. Jag får bara spy två gånger på grund av alkohol. Jag nådde upp till min kvot år 2007.
- När jag scrappar så lyssnar för det mesta på P3 eller vissa program på P1.
- Jag gillar grönt som färg och politiskt.
- Jag var typ kär i MacGyver när jag var liten.
- Om jag bara fick äta en enda sak resten av livet så skulle jag välja clementiner.
- Jag äger bara ett par byxor som jag får på mig. Orkar inte ut och prova nya byxor.
- Just nu är klockan 22.32 på söndag kväll och jag har fortfarande inte gjort det där provet som jag skulle göra tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Aksellotte

Very resourceful, thank you dave

2009-07-01 @ 13:24:04
URL: http://aksellotte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0